سازمان دهی کلیدواژه ها در گوگل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روشهای افزایش سئو سایت و آدرس seo24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 34
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 95
:: بازدید سال : 257
:: بازدید کلی : 9197

RSS

Powered By
loxblog.Com

سازمان دهی کلیدواژه ها در گوگل
جمعه 17 دی 1395 ساعت 16:53 | بازدید : 359 | نوشته ‌شده به دست رضا کریم زاده | ( نظرات )

پس از آن‌که لیست کلیدواژه ها تعیین شد، باید آن‌ها را سازمان دهی کرد. هر دسته از کلیدواژه ها که مضمون مرتبط با هم دارند می‌توانند به یک گروه آگهی جدا تبدیل شوند. در ادوردز می توانید برای هر گروه آگهی یک متن آگهی مجزا داشته باشید. در این صورت متن آگهی می‌تواند انطباق خوبی با مضمون هر دسته از کلیدواژه‌ها داشته باشد که باعث افزایش ارتباط آگهی و کلیدواژه ها و احتمال کلیک خوردن آگهی – و در نتیجه افزایش امتیاز کیفی-  می‌شود. به علاوه می‌توان برای هر گروه آگهی و مضمون آگهی جدا، یک صفحه مقصد جدا هم تعریف کرد.

برای این کار می‌توانید کلیدواژه ها را تک به تک بررسی کرد و به آن‌ها گروه‌های آگهی متناسب اختصاص داد. اما اگر تعداد آنها چند هزار باشد این کار غیرممکن است. راه ساده‌ تر این است که ترافیک مربوط به کل کلیدواژه‌ ها را مونیتور کنید و در صورتی که برای یک کلیدواژه ترافیک به طور محسوسی با دیگر کلیدواژه ها بی تناسب بود برای آن یک گروه آگهی بهینه سازی شده تشکیل دهید.

برای مثال فرض کنید فردی زیر پنجره خانه اش یک لانه مخوف زنبور سرخ پیدا می‌کند. مراجعه به ویکیپدیا برایش مشخص می‌کند که این زنبورها بسیار مهاجم و تحریک‌ پذیرند. پس تصمیم می‌گیرد از خدمات حرفه ای استفاده کند. او برای یافتن یک سرویس مناسب از جست‌جوی گوگل استفاده می‌کند. یک شرکت کنترل آفات و جانوران موذی هم ممکن است یک گروه آگهی با کلیدواژه‌ هایی مانند:

  • از بین بردن زنبور
  • سم‌پاشی سوسک
  • رفع مشکل موش

و از این قبیل داشته باشد. اگر آگهی دهنده متوجه شود که ترافیک آگهی برای کلیدواژه های مرتبط با زنبور تا حد زیادی بالاست، ممکن است کل کلیدواژه های مربوط به زنبور را از گروه آگهی جدا کند و برای آن گروه آگهی متناسب و مختص خود و با متن آگهی جدا ایجاد کند. مثلاً سرخط آگهی می‌تواند «از بین بردن زنبورهای مزاحم» باشد و کلیدواژه ها می‌توانند:

  • از بین بردن زنبور
  • زنبورهای مزاحم
  • رفع آفت زنبور

و مانند این‌ها باشند. به این ترتیب آگهی ارتباط بیش‌تری با جست‌جوی کاربر خواهد داشت و کلیک‌ خور آن و در نتیجه امتیاز کیفی‌ اش بالاتر می‌رود. حال اگر آگهی‌ دهنده صفحه مقصد مناسبی نیز تدارک دیده باشد، مشتری با کمال میل از سرویس او استفاده خواهد کرد. متن زیر می‌تواند در صفحه مقصد کاربر را به خوبی ترغیب نماید –یا در واقع نگران کند: «زنبورها در صورت تحریک شدن به افراد حمله می‌کنند و نیش آن‌ها برای کودکان و افرادی که نسبت به آن حساسیت دارند خطرناک و گاه مرگ‌بار است. با ما تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکل در محل حاضر باشیم. شماره تلفن: …» کاربری که به میزان مناسب ترسانده شود مشتری خوبی خواهد بود!




:: برچسب‌ها: تبلیغات اینترنتی در گوگل , تبلیغات کلیکی , تبلیغ در گوگل , تبلیغات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: